Eseménynaptár

2018. április
H K SZ CS P SZO V
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Cikkek archívuma

2012. február 02.
Megújult az önkormányzati okmányiroda

Megújult az Erzsébetvárosi Önkormányzat okmányirodája és egyben arculata is. A 2011. március 1-én összeült Képviselő-testület döntése értelmében megváltozott az Okmányiroda nyitvatartási ideje.

Az ügyfelek pozitív visszajelzései alapján megállapítható, hogy a megváltozott nyitvatartási idő széles körben elterjedt és köz-megelégedettségre működik. A változtatás következtében ügyfeleinknek lehetőségük nyílik a hét valamennyi munkanapjára történő időpontfoglalásra. Az ügyfelek fizetésének megkönnyítése céljából az ügyfelek igényeit mind jobban kielégítő szolgáltatás érdekében a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának Informatikai Felügyeleti Főosztályával együttműködve 2011. július 1-jétől lehetővé tették a bankkártyás fizetést valamennyi ügyintézői pultnál. 2011. decemberére az Okmányiroda külső arculata is megváltozott és a Polgármesteri Hivatal arculatával megegyező színvilágba öltözött.

A felfrissült színekkel, jól látható információs táblákkal, megváltozott és az eligazodást jobban segítő pultokkal várjuk ügyfeleinket. A továbbiakban az Önkormányzat tervei között szerepel az elektronikus úton való ügyek körének a lehetőségek szerinti szélesítése.

Keresés az oldalon

Elérhetőségek

E-mail:

Telefon: 1-462-3204, 1-462-3205

Fax: 1-342-4732

Lev. cím: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.

Hírlevél feliratkozás

Névjegy: Vattamány Zsolt

2006 -
Egyéni választókörzetben megválasztott önkormányzati képviselő
2006 - 2008
Fidesz frakcióvezető helyettes
2008 - 2010
Fidesz frakcióvezető
2010 -
Polgármester

Ajánlott linkek